For en lykke,  jeg har endelig fått den glede av å ta i mot Mrs Mighettos nyeste kolleksjon «Les Petits». Ja, hvor glad kan man ikke bli av det? Jeg er iallefall hoppende glad 😃.  Dette er postere som jeg har hatt i sikte over lengre tid, og nå fikk jeg endelig JA til å kunne tilby dere disse utrolig skjønne karakterene i nettbutikken. De er ikke bare søte av utseendet, de kommer også med hver sin herlige personlighet og historie (som du får vite mer om på lanseringsdatoen). De er fire venner. To gutter og to jenter. Lanseringen av printene er allerede i MORGEN, 18. mars, og du vil finne de i min interiør- og gavebutikk Heges Hybel.

Møt Miss Vivienne, Miss Lola, Mr Francis og Mr Jack.

Les Petits printene vil selges enkeltvis i 50×70 cm og i en 2 pakning str. 18×24 cm.
(Miss Lola og Miss Vivienne) (Mr Jack og Mr Francis).

Printene henger like fint i stuen som på barnerommet. Plukk de hjem hos meg fredag 18. mars 2016. Og merk, når kolleksjonen er utsolgt, da er den utsolgt for godt. Limited Edition. 

 

 

Legg igjen en kommentar